Zapis zrobiony. Wyzwanie podjęte. Czas ustalony na 4:30. Mój najlepszy dotąd to 4:38:44. Dlaczego taki? Trzeba podnieść poprzeczkę. Zintensyfikować trening. Dziś, aby przebiec maraton potrzebuję dwa miesiące biegania i nie nazywajmy tego treningami. Wystarczy, że dwa razy w tygodniu zrobię wieczorną przebieżkę. Maraton przebiegnę. Jednak tylko tyle… Licząc od dziś mam 156 dni…    

Read More

Skazany na Trening” Paul Wade “Trener” to gotowy system treningowy oparty o 6 ćwiczeń z masą ciała. Pompki, podciąganie, mostki, trening brzucha, stanie na rękach – trening barków, przysiady. Każde ćwiczenie ma dziesięć wariantów każdy wariant to krok. Dziesiąty, ostatni to krok mistrzowski. Jest to najbardziej hardcoorowy wariant ćwiczenia jak np. podciąganie na jednej ręce. System opiera się o zasadę od zera do bohatera. Autor wyznaje zasadę budowy siły od najprostszych ćwiczeń, tak trywialnych jak pompki w

Read More

Przygotowanie do startu jest moim zdaniem jednym z ważniejszych rzeczy, na które trzeba zwrócić uwagę. Od niego może zależeć powodzenie biegu. Każdy biegacz ma swoje indywidualne rytuały jednak są też spólne dla nas wszystkich. O takich chciałbym tutaj napisać. Sprawdź swój ubiór. Jestem zwolennikiem biegania w ubiorze, który już znam. Nie ufam koszulkom, które dostaję w pakietach do póki w nich nie przebiegnę treningu. Mogą one uwierać, obcierać lub przeszkadzać w biegu. Polecam biec maraton w

Read More
Page 1 of 212