Skazany na Trening

Skazany na Trening” Paul Wade “Trener” to gotowy system treningowy oparty o 6 ćwiczeń z masą ciała. Pompki, podciąganie, mostki, trening brzucha, stanie na rękach – trening barków, przysiady.

Każde ćwiczenie ma dziesięć wariantów każdy wariant to krok. Dziesiąty, ostatni to krok mistrzowski. Jest to najbardziej hardcoorowy wariant ćwiczenia jak np. podciąganie na jednej ręce. System opiera się o zasadę od zera do bohatera.

Autor wyznaje zasadę budowy siły od najprostszych ćwiczeń, tak trywialnych jak pompki w oparciu o ścianę. Jednak progresja oraz wzrost objętości powoduje, że wzmacniamy swoje ciało płynnie, nie przetrenowując się i wypalając. Dzięki temu możemy stosować ten trening w bardzo długim czasie nie odczuwając przetrenowania. Warunkiem są zasady, które przedstawia autor.

Sesje treningowe są stosunkowo, krótkie lecz intensywne. Uważam, że jest to bardzo dobry trening kosztujący nas niewiele czasu.

Z powodzeniem łączyłem go także treningami biegowymi uzyskując zadowalające wyniki. Siła nabyta w treningu z masą ciała przekłada się także na wyniki siłowe w ciężarach. Można stosować jako bazę lub jako trening uzupełniający.

Dobrą praktyką jest także uzupełnianie treningu z masą ciała ćwiczeniami z ciężarami o czym pisze także autor.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *